Bloggo'muza Hoşgeldiniz 🥀
𝐀𝐍𝐀 𝐒𝐀𝐘𝐅𝐀 » » Pompeii 2014 768Kbps 23Fps 6Ch TR DTS HD MA Audio Bay Zeus

Pompeii 2014 768Kbps 23Fps 6Ch TR DTS HD MA Audio Bay Zeus

{[['']]}
**************************************************
KAYNAK...................: Mp3 + Bluray
FORMAT...................: DTS-HD MA
BIT ORANI................: 768 Kbps
KANAL......................: 6 CH
FPS...........................: 23 FPS
SÜRE........................: 01:44:53:002
DOSYA BOYUTU......: 1.26 GB
DiL............................: TÜRKÇE
**************************************************
IMDB
**************************************************
Bu Dosya Türkçe Mp3 Ses İle Orijinal İngilizce 
DTS-HD MA Bluray Dilinden 6 Kanallı İşlenmesiyle Bay Zeus Tarafından Oluşturulmuştur İngilizce Kısımlara Altyazı Eklenmiştir.
RAR Şifresi : Audio By Zeus
NETTE  İLK
**************************************************

**************************************************
**************************************************
Paylaş 💬 :

+ comments + 23 comments

13 Mart 2020 10:40

Ellerine saglık güzel çalışma şahsen bu format calışmanızın olması bence gayet güzel özelliklede kaliteli filmler için çok teşekkür ederim

13 Mart 2020 10:49

2 kanal tr ses dosyasını 5+1 yapmak için ben sesleri mkvmerge GUI bölüyor birleştirebiliyorum lakin sol ve sag kanallardaki eng sesleri malesef yok edemiyorum kulandıgım program birleştirmek için SurCode DVD DTS eng sol ve sag kanal sesleri nsıl silebilim bilgi verebilirmisiniz teşekkürler

13 Mart 2020 15:16

Simdi sen turkçe 2.0 bi kenara koy türkçe sesi tam olarak ingilizce sesle tam senkron yapıcaksın sonra eng sağ ve sol kanalların inglizce kısımlara türkçe yerleştiriceksin ses sevyesine dikkat et
Normal senkron istiyorsan eng ve tr sesi altlı ustlu band olarak senkron yapabilirsin
Vegas kulanmanı tercih ederim yada n-track

13 Mart 2020 17:39

verdıgın bilgi için çok teşekkür ederim band olarak senkron pek saglıklı ses olmuyor ama eng olan sag sol kanallara tr ses eklemek ses duzeyını ayarlayrak daha mantıklı geldı bana cok teşekkür edrim

13 Mart 2020 19:27

sende varsa Mad.Max.Fury.Road.2015 DTS 6 Kanal TR ses dosyasını sunarmısn teşekkürler

13 Mart 2020 22:37

Şimdiden emeğinize sağlık yapmanızı şahsen isterim dediğiniz gibi film fena değil saygılar

13 Mart 2020 23:10

Sesi duzgün oturtursan iş bitmiştir yani çok karışık elinde programların olmasılazım falan filin ...Mad.Max.Fury.Road.2015 arşivde olması lazım bakim DTS Yok orjinal 2.0 ses o film

14 Mart 2020 10:40

Ben Mad.Max.Fury.Road.2015 kendı capımda yaptım eng sag sol kanalrı seslerı sılıp yerlerıne filmin o bolumlerine ait mızik sesleri ekledim senin söylediğin gibi ses duzeyını ayarlayıp bahsettıgın programları zamnında denedim eng oldundan verim alamadım yapamadım ilgin ve bilgin için tekrar çok tesekkür ederim Allah razı olsun kardeşim

14 Mart 2020 10:48

tr ses dosyası yapmak hazırlamak sunmak cok zor iş heleki sesi işlemek 6kanal yapmak dahadaa zor senki hiçbir beklentin olmaksızn emek verip uğraşıyor paylşom yapıyorsun torbit gıbı siteler kullanmaksızın ne kadr teşekkür etsek sana azdır kolay gelsin

14 Mart 2020 12:38

Ooooo neler olmuş burda neler aynen kardeşim sana katılıyorum şuan internete ses paylaşım olarak en iyi site surekli takipteyim
Bay zeus sonsuz teşekkürler devamına başarılar dilerim

14 Mart 2020 13:06

Öncelikle Çok teşekkür ederim turbobit acısını iki kere yaşadım bir daha yaşamak istemiyorum ses yapmak kolay iş değil gerçekten ama ben insanlara iyilik ve güzellik olsun diye paylaşıyorum hiçbir çıkar da beklemiyorum turbobite gelir elde edenler var bişi diyemem
Bende zaman zaman çok zorlandım tam ses bitti derken yeri geldi uzerime eliktirik gitiği zamanlarda olmuştur bütün proje çop o yüzden elimden geldiği kadar temiz ses çıkarıyor eminim seslerim BD sesten öte oluyor

Bu aralar ara verdim biraz ses yapmaya

22 Mart 2020 08:56

Teşekkürler eline koluna sağlık.

22 Mart 2020 10:41

Rıca ederim fakat baya bekliceniz ses çamur gibi temize çekilmesi lazım

1 Mayıs 2020 03:12

İşlem tamamdır yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻👍

1 Mayıs 2020 12:13

ellerine saglık çok teşekkürler süper çalışma olmuş

1 Mayıs 2020 12:34

2.0 ses ile fark varmı bilgener beğendin mi

1 Mayıs 2020 15:48

Zeus kardesım pc de yer olmadından bu filmi dvd yazdırmıstım zamanında cıktında dolaysıyla henuz filmi pc atamadım sesı ekleyemedım filmi izledimde ses yorumu tekrar yazarım ben kalıtene guvenerek guzel oldunu dusunuyorum

1 Mayıs 2020 15:56

Zeus hocam ellerine emeklerine sağlık seste hiçbir sıkıntı yok kayma sapma kanallar geyet iyi 5+1 SES SİSTEMİNDE TEST ETTİM SAĞOL VAROL

1 Mayıs 2020 16:49

Teşekkürler 🙏🏻 ben mümkün oldukça ing sesi ile birebir yapıyorum
Şuana kadar beni en çok yoran seslerden

Efeksiz yerlere orijinal Soundtrack cd sesi eklenmiştir ses çok güçlü bunu söyleyebilirim
Güzel bir film yoksa uğraşmaya değmezdi saygılar

1 Mayıs 2020 16:54

Sesni filme atım mükemmel Çok teşekkür ederim resmen filme kitlendim birdaha izlicem

3 Mayıs 2020 04:48

Zeus sesı kısmen inceledim ve 2 kanal sesi nasıl 6 kanal sese cevirme konusunda cok net bırsekılde daha iyi anlamamı sagladı dogru yaptımdan emin olmamı sagladı çok tesekürler kardesım bılgı ve ses paylasomon için

Yorum Gönder

 
𝐁𝐥𝐨𝐠𝐠𝐞𝐫 : | Telif Hakkı © 2011 Türkçe Ses Dosyası

𝐁𝐥𝐨𝐠𝐠𝐞𝐫